loading...
وبسایت تخصصی منچستر یونایتد
J_Ek بازدید : 12 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مربی ۷۱ ساله منچستیونایتد در جریان برد ۲-۱ یونایتد برابر سیتی سخنرانی احساسی در ورزشگاه انجام داد و از حمایت طرفداران در طول این ۲۷ سال تشکر کرد و از آن ها خواست که از مربی جدید حمایت کنند .

سرمربی شیاطین سرخ گفت حالا می تواند از بازی های منچستریونایتد لذت ببرد به جای اینکه هنگام دیدن آن ها رنج ببرد .

همچنین پل اسکولز، نابغه ی میانه ی زمین برای دومین بار از فوتبال خداحافظی کرد و سرالکس فرگوسن اذعان داشت که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه است . همچنین رئیس سلامتی هر چه زودتر درن فلچر و بازگشتش به میادین را آرزو کرد .

” من هیج متنی برای سخنرانی آماده نکرده ام . می خواهم راحت و بدون آمادگی قبلی صحبت کنم . می خواهم در مورد معنی و فلسفه اصلی این باشگاه صحبت کنم . من میخواهم از منچستریونایتد تشکر بکنم . نه تنها از مدیران ، کادر فنی ، کادر پزشکی بلکه از هواداران و بازیکنان . همه شما ! هیجان انگیزترین تجربه زندگی من بودید . “

” من خیلی خوش شانس بودم که این شانس را داشتم در منچستریونایتد و با بهترین بازیکنان کشور کار کنم و تمامی این بازیکنان امروز باشگاه را در مسیر درستی هدایت خواهند کرد . آن ها قهرمانی لیگ را به طوری فوق العاده به دست آوردند . آفرین به بازیکنان . “

” باز نشستگی من به معنی پایان عمر من در این باشگاه است . حالا می توانم از دیدن بازی آن ها لذت ببرم به جای اینکه عذاب بکشم . گل های آخر بازی ، کامبک ها و حتی شکست ها جزئی از باشگاه بزرگ ما هستند … از شما متشکرم . “

” دوست دارم زمانی که باشگاه وضعیت خوبی نداشت را به یاد شما بیاورم تمام کادر فنی و بازیکنان در کنار من ایستادند . حالا وظیفه شما این است که پشتیبان مربی جدید باشید . “

” میخوام در مورد اسکولز صحبت کنم که امروز بازنشته شد . او یکی از بهترین بازیکنانی بود که باشگاه آن را در اختیار داشته است . در آخر آرزو می کنم که درن فلچر نیز زودتر بهبود یابد . “

” شما و هر کسی که در این باشگاه است ارزش لباسی که برتن دارد را می داند . هیچگاه نا امید نشوید و احساس شکست نکنید . انتظارات از شما همیشه در این ورزشگاه وجود دارد . “

در ادامه سر الکس فرگوسن در مورد رونی که امروز حتی در لیست ۱۸ نفره هم نبود گفت :

” فکر نمی کنم که وین امروز اشتیاقی برای بازی کردن داشت . حقیقتآ به خاطر اینکه او درخواست ترک باشگاه را کرده بود . من فکر می کنم او می خواهد در این مورد فکر کند . ما اجازه نمی دهیم که او جایی برود . وین کمی نا امید به نظر می رسید . او در دو سه هفته گذشته تعویض شد . او باید بداند اگر نیمکت نشین شد کسی جز خودش را سرزنش نکند . یک وین رونی آماده هرگز هرگز روی نیمکت نمیشیند . “

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت برای هواداران منچستر یونایتد تاسیس شده است تا آن ها را با اتفاق هایی که برای این تیم می افتد و نتیجه ی بازی های آن آشنا کند.با تشکر مدیریت وبسایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مربی جانشین اصلی سرالکس فرگوسن می شود ؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    مترجم وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 843
  • بازدید کلی : 3,900
  • بازی بعدی یونایتد

    وست برومویچ_منچستریونایتد
    یکشنبه 29 اردیبهشت
    ساعت 19:30
    لیگ برتر انگلیس
    بازی به پایان رسید
    نتیجه 5-5
    کاگاوا 5-بوتنر30-موریسون 40
    لوکاکو 50-ون پرسی 53
    چیچاریتو65-لوکاکو 81-مولومبو 81
    لوکاکو 86