loading...
وبسایت تخصصی منچستر یونایتد
J_Ek بازدید : 107 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در حالی که منچستر یونایتد آخرین بازی خود به همراه سرآلکس فرگوسن پشت سر گذاشته است, از هم اکنون برنامه ریزی هایی در دست اجرا است تا دیوید مویز تیم خوبی در فصل بعد داشته باشد.

بازیکنان زیادی با رفتن به منچستر لینک شده اند, برخی از آنها فوق ستاره و تعدادی بازیکنان آینده دار هستند. قصد داریم در این مقاله  نگاهی به ۶ بازیکنی که در هفته گذشته با انتقال به شیاطین سرخ لینک شده اند بیاندازیم. بازیکنان زیادی در هفته گذشته با یونایتد لینک شده اند از قبیل ایلکای گوندوغان, ماروان فلاینی, خوا موتینهو, لیتون بینز, خوان کوینترو که در لیست ما قرار ندارند.

و اینک این ۶ بازیکن:

.

.

سسک فابرگاس

روزنامه ایونینق استاندارد در اویل این هفته گزارش داد که سران منچستریونایتد با مقامات بارسلونا بر سر انتقال سسک فابرگاس برای جایگزینی پل اسکولز تماس گرفته است. فابرگاس اخیرا عنوان کرده بود که می خواهد برای فصلی دیگر در نیو کمپ بماند, در حالی که به نظر رسنال که او را در سال ۲۰۱۱ فروخت انتخاب نخست این بازیکن برای انتقال می باشد.  این انتقال قدری جاه طلبانه به نظر می رسد, اما اگر آرسنال منصرف شد او می تواند گزینه خوبی برای میانه میدان یونایتد باشد.

.

.

تیاگو آلکانترا

بازیکنی که احتمال انتقال یافتن او بیشتر است تیاگو آلکانترا می باشد کسی که در هفته جاری برخی منابع رقم انتقال او را ۲۵ میلیون یورو ذکر کرده اند. این هافبک ۲۲ ساله بازیکن آینده داری محسوب می شود علی رغم اینکه در نیو کمپ نیمکت نشین شده است و بازیکنی است که یونایتد می تواند به خوبی در ترکیب خود استفاده کند بخصوص به جای اندرسون.

.

.

میرکو ووچنیچ

منابع خبری در ایتالیا در هفته اخیر اعلام کردند که میرکو ووچنیچ گزینه مورد علاقه منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات است و یونتوس نیز درهای خروج را برای فروش این مهاجم به شرط قیمت مناسب باز کرده است. ووچنیچ پنج بار بازیکن سال مونت نگرو شده است و در گذشته با لباس رم در مقابل یونایتد گلزنی کرده است. او اکنون ۲۹ سال دارد. او بازیکن زرنگی است که از هر موقعیتی که بدست می آورد گل می زند.

.

.

پیوتر زلینسکی

گزارش ها خبر از این می دهند که یونایتد وضعیت این ستاره جوان ادینزه را تحت نظر دارد. پیوتر زلینسکی هافبک اهل لهستانی است که  چندی است در سری آ می درخشد. او ۷ گل در ۱۲ بازی برای تیم جونان این باشگاه ایتالیایی به ثمر رسانده است و او در حالی که تنها ۱۸ سال سن  دارد پاس گل هایی برای هم تیمی هایش در ترکیب تیم اصلی ساخته است. خبر بد برای منچستر این است که تیم همشری یعنی منچسترسیتی نیز درصدد خرید این بازیکن می باشد.

.

.

رمی رابیا

این پسر اعجوبه مصری امروز با یونایتد لینک شد, بازیکنی که ۱۹ سال سن دارد و در ترکیب ثابت تیم ملی جا دارد و با ال اهلی مصر جام قهرمانان آفریقا را تصاحب کرده است. مدافع مرکزی که می تواند در میانه میدان یا در پست دفاع راست بازی کند. چلسی نیز به این بازیکن علاقه مند است. او در تابستان پیش رو در جام جهانی زیر ۲۰ ساله ها بازی خواهد کرد.

.

.

راس بارکلی

خبرنگار روزنامه پیپیل, تام هاپکینسون ادعا کرده است که دیوید مویز علاقه مند است تا راس بارکلی را با خود به الدترافورد بیاورد. در بازی اورتون مقابل آرسنال در ماه گذشته این هافبک دقایقی به میدان رفت و صحبت از این مسئله درمیان است که او خرید خوبی است. در آن بازی بینز نیز بازی تاثیرگذاری در امارات به نمایش گذاشت. این خبرنگار همچنین مدعی شده است که بینز که در لیست بازیکنان لینک شده با یونایتد در هفته گذشته قرار داشت نیز هدف این باشگاه در فصل نقل و انتقالات می باشد.

شما کدام یک از این بازیکنان را دوست دارید در باشگاه منچستریونایتد ببینید؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود آهنگ در تاریخ 1403/01/21 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ایزی موزیک یک سایت دانلود آهنگ است که امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به هزاران آهنگ از سراسر ایران و جهان را فراهم می‌کند. این سایت با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و پخش کنند، همچنین با قابلیت‌های مختلفی نظیر پیشنهادات موسیقی بر اساس سلیقه کاربران، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد. ایزی موزیک همچنین امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین را نیز فراهم می‌کند.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت برای هواداران منچستر یونایتد تاسیس شده است تا آن ها را با اتفاق هایی که برای این تیم می افتد و نتیجه ی بازی های آن آشنا کند.با تشکر مدیریت وبسایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مربی جانشین اصلی سرالکس فرگوسن می شود ؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    مترجم وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 3,772
  • بازی بعدی یونایتد

    وست برومویچ_منچستریونایتد
    یکشنبه 29 اردیبهشت
    ساعت 19:30
    لیگ برتر انگلیس
    بازی به پایان رسید
    نتیجه 5-5
    کاگاوا 5-بوتنر30-موریسون 40
    لوکاکو 50-ون پرسی 53
    چیچاریتو65-لوکاکو 81-مولومبو 81
    لوکاکو 86