loading...
وبسایت تخصصی منچستر یونایتد
J_Ek بازدید : 15 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به مناسبت بازنشستگی دیوید بکام سایت ۴-۴-۲ مصاحبه ستاره های فوتبال درمورد بکام رو جمع آوری کرده که میتونه خواندن این مصاحبه ها جالب باشه.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

سون گوران اریکسن ،  قرارگرفتن بکام در تیم منتخب

“یک کاپیتان واقعی و عالی بود.الهام بخش خوبی برای تمام پا راست های فوتبال بوده و هست. پاس ها و سانتر های فوق العاده! او فوق العاده است”

 

روبرتو کارلوس ،  در پاسخ به اینکه بعد از بکس بهترین مرد مادرید که بود.

“بله واقعا نارحت کننده است.دیوید واقعا مرا آزار میداد(قبل پیوست به رئال در بازیای رو در رو). خیلی اذیت میشدم.

دیوید بسیار خوب ، بسیار بسیار بسیار خوشتیپ ، شگفت انگیز و جذاب است. ویکتوریا به اندازه کافی خوش شانسه هست که با یکی مثل دیوید ازدواج کرده. دیوید برای خانوادش خیلی ارزش قائل میشه . مردم در سراسر جهان برای دیوید احترام قائل اند.”

 

گلن هودل ، درمورد از دست دادن تعادل روانی بکام در جام جهانی ۹۸

“من احساس میکنم او به اندازه کافی تمرکز نداشت(در بازی اول مقابل تونس) اون ضربه بکام که باعث شد کارت قرمز بگیره رو اگر دوباره ببینید متوجه میشید که اونجا هم تمرکز کافی رو نداشت. رفتار شما در بازی نشان میدهد به چه چیزی میخواید برسید من هنوز هم میگم بکام باید توی اون بازی ذخیره قرار ممیگرفت نه ترکیب اصلی.”

 

جرج بست ، مقایسه گیگز و بکام.

“من گیگز رو انتخاب میکنم.او هیجان بیشتری برای گرفتن توپ دارد. او خیلی راحت تکنیک خودشو بین مدافعان حرف اجرا میکنه .دیوید بازیکن بزرگی  ام اون میتونه بهتر هم کار کنه مثلا گل ها و پاس گل های بیشتری باید با پای چپ خودش بده. من فکر کنم اون میتونه.”

 

ماتیو  لی تیسر ، قرار گرفتن نام بکام در نامزد های تیم XI

“زمانی که اولین بازی خود را در سال ۹۶ برابر مولداوی(رده ملی) انجام داد کار او خیره کننده بود ، در آن بازی که ۶-۳ شد یک ضربه آزاد فوق العاده به گوشه دروازه زد من نمیتونم توصیفش کنم فقط میتونم بگم ” اوه خدای من…” “

 

ساموئل اتوو ، دی قیاس با بکس

“اون بازیکن خیلی خوشتیپیه منم نگران این نیستم ولی من بازیکن بهتری هستم “

 

مایکل داوسون ، چگونه بکام با این همه شهرت و محبوبیت مشکلات کمی دارد.

“من فکر میکنم دوید یک اسطوره متعلق به مردمه ، همیشه زیر ذریه بین قرار داره و همیشه رفتار او را نگاه میکنند.”

 

تئو ولکات ، در ملاقات با افسانه خود.

” زمانی که با آرسنال به مادرید رفته بودیم با بکام ملاقات کردم او واقعا فوق العاده بود ، او من رو تشویق کرد ، زمانی که برای جام جهانی به ما پیوست باز به من خوش آمد گفت و از من استقبال کرد. او با تمام بازیکنان جوان مهربان بود ، روحیه ی کاپیتانی داشت” ( همین ولکات وقتی گفتن بکام جدیده سریع مصاحبه کرد گفت من ولکاتم دوست ندارم مقایسه بشم  :|  ولی دیدید که انگشت بکام هم نشد)

 

رائول ، خاطرات خود با بکام در مادرید.

” در جشن قهرمانی(۲۰۰۷) در مادرید با فرزندان خود شرکت کرد آن تصویرهمواره در خاطرم میماند. او یکی از آرزوهای مادریدیها رو به واقعیت تبدیل کرد( قهرمانی در لالیگا) او در انگلستان هم همزمان بازی میکرد و این خیلی دشوار بود که جایگاه ثابتش را حفظ کند. اما او در  اواخر فصل نشان داد چه بازیکن بزرگی است.او بازیکن بزرگی برای ما بود و میتوانست برای چند سال دیگر پیش ما بماند( بکام انتقال به گلکسی را انتخاب کرد) انتخاب او واقعا دشوار بود همه ما شوکه شدیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت برای هواداران منچستر یونایتد تاسیس شده است تا آن ها را با اتفاق هایی که برای این تیم می افتد و نتیجه ی بازی های آن آشنا کند.با تشکر مدیریت وبسایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مربی جانشین اصلی سرالکس فرگوسن می شود ؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    مترجم وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 881
  • بازدید کلی : 3,938
  • بازی بعدی یونایتد

    وست برومویچ_منچستریونایتد
    یکشنبه 29 اردیبهشت
    ساعت 19:30
    لیگ برتر انگلیس
    بازی به پایان رسید
    نتیجه 5-5
    کاگاوا 5-بوتنر30-موریسون 40
    لوکاکو 50-ون پرسی 53
    چیچاریتو65-لوکاکو 81-مولومبو 81
    لوکاکو 86