loading...
وبسایت تخصصی منچستر یونایتد
J_Ek بازدید : 9 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

از ۱ جولای ۲۰۱۳ مرد جدیدی را روی نیمکت شیاطین سرخ و الدترافورد میبینیم.احساس عجیبی و ناشناخته ای داریم همانطور که در نوامبر ۱۹۸۶ فرد جدیدی به شیاطین آمد و تاریخ ساز شد.

انتصاب دیوید مویز موافقت اکثریت یونایتدی ها را به همراه داشت. اگر چه او به اندازه کافی دانش فنی دارد اما جز مدیران برتر فوتبال محصوب نمیشود با این حال باز بازیکنان بزرگی با او لینک شده اند.

خیلی از صاحب نظران فوتبال میگویند مویز در اولین سال خود نمیتواند قهرمان شود و حتی شاید نتواند سهمیه اروپایی بگیرد اما خیلی ناعادلانه قضاوت میکنند.

با توجه به بازیکنانی که با یونایتد لینک شده اند مویز میتواند تیمی قوی تر از امسال ببندد و برای ۲۱مین قهرمانی گام بردارد.

منچستر یونایتد همواره یکی از بزرگترین باشگاه های جهان خواهد بود و از دست دادن سرالکس فرگوسن به این معنی نیست که جذابیت یونایتد از بین رود و در بازار تابستانه شکست بخورد.

تا به اینجای کار ۵ بازیکن با دیوید مویز لینک شده اند که اگر ۳ بازیکن از آنها را خریداری کند تیم فوق العاده قوی خواهد بست.

بیایید به ۵ بازیکنی که در تابستان احتمالا به یونایتد بپیوندند نگاهی بیاندازیم.

 

لیتون بینز | اورتون :

یکی از محتمل ترین نقل و انتقالات این فصل است.او که سابقه کار با مویز در اورتون را دارد قبلا هم مورد علاقه یونایتدی ها قرار گرفته بود. یونایتد از طرفداران فول بک (لقبی که فرگی روی دفاع کناری ها گزاشت :x ) در جهان است و بینز میتواند با خیال راحت به این تیم برود.

با توجه به پا به سن گزاشتن اورا و تناقض های که در این فصل داشت میتوان احتمال این انتقال را بیشتر دانست(حالا همچین میگه انگار بینز ۱۸ سالشه :| )

در مقایسه با اورا میتوان او را در دفاع بهتر دانست همچنین مانند اورا در حمله عالی است. با توجه به علاقه یونایتد به بهبود سمت چپ خط دفاعی شاید اولین امضای قرارداد مویز با بینز باشد.

 

مارونه فلینی | اورتون :

یکی از بازیکنان کلیدی اورتون، بازیکن بلژیکی . ملی پوش اورتون که بارها با چلسی دفعات پیش لینک شده بود، اما با رفتن مویز به یونایتد میتوان شانس حضور او در یونایتد را بیشتر دانست.

شکی وجود ندارد که یونایتد نیاز مند هافبک مرکزِی (!!! فکر کنم دفاعی منظورش بود) است و بارها با کوین استروتمن لینک شده است.اما بند جدا سازی استروتمن و اینکه او در اولین فصل در انگلیس ممکن است شکست بخورد انتقالش را در حاله ای از ابهام قرار میدهد.در حالی که فلینی تجربه بازی در انگلیس را دارد و میتواند ترکیب این تیم در اروپا را نیز تقویت بخشد.

طبق اظهار نظر دیلی میرر ، با توجه به ولخرج نبود دیوید مویز و اینکه میداند چطور بودجه اش را خرج کند یونایتد برای نقل و انتقالات به او اختیار تام بدهد.از آن رو با بازنشستگی اسکولز و جدایی احتمالی اندرسون به نظر میرسد مارونه فلینی خود را به مربی سابق خود برساند.

 

گرث بیل | تاتنهام :

یکی از ستارگان نو ظهور این روزهای اروپا گرث بیل ولزی است ، که طرفداران زیادی از جمله بارسلونا ، رئال مادرید ، بایرن مونیخ دارد.

به گزارش سان : آندره ویاس بوآس یه دیوید مویز هشدار داده که برای خرید بیل نقشه نکشد زیرا در شرف عقد قراردادی جدید با وی هستند.

رئال مادرید از علاقه وافر خود برای امضای قرارداد با بیل خبر داده اما دیوید مویز میتواند با تاکتیک ها خود و ثبت این قرارداد طرفداران یونایتد را خوشحال کند و به هواداران بگوید که در بازار تابستانی شکست نمیخورد.

بازی کردن در کتار گیگز افسانه ای میتواند بیل را به انتقال به بونایتد ترغیب کند. افت نانی و والنسیا نیز میتوانند وی را برای خردین بیل به فکر وا دارد باید دید چه اتفاقی در تابستان می افتد؟!

 

کریم بنزما | رئال مادرید :

با خبر های ضد و نقیض پیرامون وین رونی و علاقه باشگاه های چلسی و پاریس سن جرمن به نظر مویز دنبال جا نشین برای وی میگردد و به گفته سان مویز دو بازیکن مد نظر دارد : لواندوسکی و بنزما از آنجایی که لواندوسکی به نظر با بایرن مونیخ تمام کرده است مویز به دنبال بنزما است.

هروقت اسم مهاجم خروجی از رئال به گوش میرسد نگاه ها به سمت هیگوآین میرود.اما این بار نوبت بنزماست بازیکنی که یونایتد در زمان بازی وی در لیون نیز به وی علاقه داشت.همین امر شاید رئال را برای فروش وی دست به کار کند.

انتقال بنزما برای رئال میتواند خیلی عالی باشد آنها با این کار یونایتد را از رونالدو دور میکنند و رونی را از مویز میگیرند(!!!) و همچنین مقداری پول برای خرید بیل ذخیره میکنند!!! اما اگر رونی تصمیم به ماندن بگیرن هرناندز به عنوان بخشی از قرارداد بنزما یا بازیکن دیگری از رئال به سپید پوشان مادریدی داده میشود.

پ.ن:کلا این خبر چرت محضه ریفرنسش به سان یکی از زرد ترین روزنامه های انگلیسه.

 

کریستیانو رونالدو | رئال مادرید :

ستاره بی چون و چرای حال حاضر رئال مادرید.

چه چیزی میتواند به اندازه بازگشت رونالدو به الدترافورد مویز را محبوب کند؟

گزارشها حاکی از آن است دیوید جیل مدیر به اسپانیا سفر کرده و با خورخه مندز ملاقت کرده(البته مندز ایجنت نانی و اندرسون هم هست ممکنه برا اونا رفته باشه) همین موضوع احتمال بازگشت رونالدو را محتمل تر میکند زیرا او هنوز از امضای قراردادد جدید خودداری کرده میکند.

حتی اگر فرگوسن مدیر یونایتد نباشد باز هم رونالدو به بازگشت به باشگاه سابقش علاقه مند است .با توجه به اینکه حامیان مالی یونایتد اعلام آمادگی خود را برای پرداخت هزینه های انتقال وی را اعلام کرده اند نمیتوان پاریس سن جرمن را رقیب جدی در نظر گرفت.

اگر هدف اول بیل باشد و آن را از دست بدهند رونالدو بهترین گزینه است اما اگر رونالدو هدف اول باشد آنها اگر شکست بخورند میتوانند به وایت هارلین بروند و مذاکرات خود را شروع کنند.

 

شما چه فکر میکنید؟دیوید مویز کدام یک را به الدترفورد می آورد؟به نظر شما این بازیکنان به موفیقت مویز در فصل آینده کمک میکنند؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت برای هواداران منچستر یونایتد تاسیس شده است تا آن ها را با اتفاق هایی که برای این تیم می افتد و نتیجه ی بازی های آن آشنا کند.با تشکر مدیریت وبسایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مربی جانشین اصلی سرالکس فرگوسن می شود ؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    مترجم وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 848
  • بازدید کلی : 3,905
  • بازی بعدی یونایتد

    وست برومویچ_منچستریونایتد
    یکشنبه 29 اردیبهشت
    ساعت 19:30
    لیگ برتر انگلیس
    بازی به پایان رسید
    نتیجه 5-5
    کاگاوا 5-بوتنر30-موریسون 40
    لوکاکو 50-ون پرسی 53
    چیچاریتو65-لوکاکو 81-مولومبو 81
    لوکاکو 86