loading...
وبسایت تخصصی منچستر یونایتد
J_Ek بازدید : 12 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ پس از یک فصل موفقیت آمیز جام را تصاحب کرده است, اما یک افتخار دیگر هنوز باقی مانده است و آن هم انتخاب ستاره یونایتد در این فصل می باشد.

باشگاه مراسم سالانه انتخاب بهترین بازیکن خود را امشب برگزار خواهد کرد, جایی که نتایج آرای طرفداران یونایتد بهترین بازیکن فصل یونایتد به انتخاب آرای طرفداران را مشخص خواهد کرد.

امسال فصل فوق العاده ای برای تیم سرآلکس فرگوسن بوده است, آنها از ناامیدی که در آخرین روز مسابقات سال قبل نصیبشان شده بود به فصلی رسیدند که بیستمین قهرمانی در تاریخ باشگاه را جشن گرفتند و ما از خبرنگارمان در منچستر دیوید مک دونل خواستیم تا ۶ بازیکن برتر یونایتد را به نظر خودش انتخاب کند.

رابین فان پرسی

           زننده گل برتری: رابین فان پرسی در مجموع ۳۴ گل در تمام رقابت های این فصل به ثمر رسانده است

گل های فان پرسی , بخصوص آن گل هایی که در نیمه اول رقابت های امسال به ثمر رساند, تیم یونایتد را به سوی قهرمانی سوق داد و به آنها برتری دسترسی ناپذیری در برابر منچستر سیتی داد. زدن ۲۹ گل در اولین فصل حضورش در یونایتد چیزی کمتر از عملکردی بی نظیر نمی تواند باشد و کامل کننده این عملکرد هت تریک او( که شامل گل خیره کننده فصل که با یک والی به دروازه راه یافت) در برابر استون ویلا بود که قهرمانی آنها را مسجل کرد.

مایک کریک

            هافبک بازیساز: مایکل کریک این فصل بهترین فصل او تا به حال بوده است

دیگر نمی شود او را دست کم گرفت یا از او قدردانی نکرد, کریک در قامت یک هافبک مرکزی درجه یک در دنیا خودش را نشان داده است, به حدی که حتی آرسن ونگر درباره او گفته است که او جلوتر از فان پرسی بهترین بازیکن یونایتد در این فصل بوده است. قدرت تصمیم گیری او در میدان, دید فوق العاده اش, بازی زیبایی که به راحتی با توپ انجام می دهد و ثبات این فصل را مبدل به بهترین فصل او در الدترافورد کرده است.

ریو فردیناند

           همواره درجه یک: ریو فردیناند حضوری محکم و با استقامت در قلب دفاع یونایتد داشته است

او با ثبات ترین مدافع یونایتد در این فصل بوده است, که باور نکردنی است هنگامی که شما به این می اندیشید که او چند سال قبل با مصدومیت مداوم کمر و مصدومیت های متوالی دیگری مواجه بوده است. اما در ۳۴ سالگی, فردیناند صفحه جدیدی در زندگی خود می بیند, بازی کردن در بازی های زیادی بیشتر از نمانیا ویدیچ, جانی اوانز, فیل جونز و کریس اسمالینگ و ارزش ماندگاری که دارد ارائه قرارداد جدید یک ساله دیگری را به همرا خواهد داشت.

دیوید دخیا

            حضور قابل اطمینان: دیوید دخیا تا به حال فصل به طور کامل تاثیرگذاری داشته است

این بازیکن جوان اسپانیایی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فصل سختی را تحمل کرد, تعدادی مهارهای شگفت انگیزی داشته بود که در برابر اشتباه های مرگبارش زیاد به چشم نیامد و بسیاری را به این نتیجه رساند که در سن ۲۱ سالگی او بیش از حد خام و بی تجربه می باشد تا گلر شماره یک یونایتد باشد. اما در این فصل او با ثباتی بی وقفه بازی کرده است, با قدرت بیشتر از دروازه اش مراقبت کرده و به مهار های فوق العاده خود ادامه داده است.

رافائل

            حمله از دفاع راست: رافائل تاکنون فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است

مسلما او بیشترین پیشرفت را در بین بازیکن های این فصل داشته است. نظم بیشتری به دفاع کردنش اضافه کرده است اما به همان اندازه قدرت هجومی خود را افزایش ناداه است این مسئله را می توان از تنها سه گلی که در این فصل زده  که دو تا از آنها ضرباتی دیدنی از راه دور بودند در برابر لیورپول و کیو پی آر, متوجه شد.بدیهی است که کارت قرمزی که در برابر چلسی به دلیل ضربه زدن به داوید لویز دریافت کرد, این مسئله را یاداوری می کند که او هنوز هم به بلوغ کامل نرسیده است.

خاویر هرناندز

            یابنده گل: خاویر هرناندز در مجموع ۱۷ گل در تمام رقابت ها در این فصل برای منچستر گل زده است

او به دلیل اینکه فصل را بازی کردن آغاز نکرد ناامید شده بود, اما به زدن گل های حساس در متن رقابت برای قهرمانی ادامه داد, به طور قابل توجه گل برتری بخشی که در پیروزی ۳ بر ۲ یونایتد برابر چلسی به ثمر رساند یا گل برتری بخش او در دقیقه ۹۰ بازی با نیوکاسل در روزهای فشرده مسابقات که برتری ۴ بر ۳ یونایتد انجامید. در بهترین شرایطش او هنگام آمدن از نیمکت به بازی تاثیرگذار بوده است , اما یونایتد ممکن است برای نگه داشتن او در باشگاه در این تابستان نیاز به رقابت داشته باشد, با توجه به تمایلی که چیچاریتو برای بازی کردن از ابتدا در بازی های زیادی دارد.

کدام یک از این بازیکنان در لیست شما نیز قرار دارند؟

چه کسی به عقیده شما بهترین بازیکن سال منچستریونایتد می باشد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت برای هواداران منچستر یونایتد تاسیس شده است تا آن ها را با اتفاق هایی که برای این تیم می افتد و نتیجه ی بازی های آن آشنا کند.با تشکر مدیریت وبسایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مربی جانشین اصلی سرالکس فرگوسن می شود ؟
    جدول لیگ برتر انگلیس
    مترجم وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 894
  • بازدید کلی : 3,951
  • بازی بعدی یونایتد

    وست برومویچ_منچستریونایتد
    یکشنبه 29 اردیبهشت
    ساعت 19:30
    لیگ برتر انگلیس
    بازی به پایان رسید
    نتیجه 5-5
    کاگاوا 5-بوتنر30-موریسون 40
    لوکاکو 50-ون پرسی 53
    چیچاریتو65-لوکاکو 81-مولومبو 81
    لوکاکو 86